Abychom poznali, co se vám u nás nejvíce líbí, a mohli pro vás naše stránky stále vylepšovat, používáme cookies. Více info zde.

Vše o nákupu » Reklamace

Reklamace

Jestliže je se zbožím cokoli v nepořádku, neváhej se nám ozvat na e-mail info@dekorace-jana.cz a nebo telefonicky na +420 724 318 627, poradíme Vám jak dále postupovat.

Při reklamaci zboží ideálně vyplňte a pošlete nám v balíčku nebo e-mailem tento reklamační formulář.

 

Zákonná záruční lhůta na zboží je 24 měsíců a vztahuje se na výrobní a skryté vady.
Záruka se nevztahuje na poškození v důsledku manipulace jednoznačně vedoucí k poškození výrobku.

V případě poškození zboží při přepravě je nutné řešit reklamaci s přepravcem a to ve lhůtě 24 hodin od převzetí přepravcem.

Reklamované zboží je nutné zasílat ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy běžným balíkem nebo doporučeně. Bude-li reklamované zboží zasláno dobírkou, nebude tato zásilka přijata. Součástí zásilky s reklamovaným zbožím musí být doklad o koupi (kopie) a stručný popis závady.

Prodávající se zavazuje informovat kupujícího do 5ti pracovních dnů od obdržení reklamace o oprávněnosti reklamace a o postupu vyřízení.
V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit bez odkladu a v co nejkratším možném termínu, nejpozději však v zákonné lhůtě 30ti dnů od jejího doručení.